17 March 2011

My 1st Post

Hahahaha.... Aku da ade blog da... peeewwwwiiiiitttt..... ko nie bang, org ade blog ko pun nk ade blog gak...eeehhhhhh.... mstila.. tpi blog aku bkn cam budak2 nya.... blog nie aku bukan tuk citer kn personal life aku supaya dapat baca dan wat BODO je, tpi aku akan citer kan pengalaman aku dan kisah hidup aku kan supaya org yang menbaca menjadi iktibar buat diri mereka. kalo ade junior yg nk cri asgmnt, aku try post kan asgmnt2 aku tuk korg research(bukan copy ea).... sbelum tu aku mnx maaf kalo bahasa aku tunggang langgang.... i'allah post2 yg akan datang ade dalam bentuk yang formal dan ade gak yang simple2 seperti post nie....  hahaha.... idea aku pun da kering... kite jumpe next post nnti k....


Bubbye....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...